Kampanie Google AdWords

Efektywny i skuteczny e-marketing w sieci.

Kampanie reklamowe Google AdWords to jedna z najbardziej efektywnych dla firm form e-marketingu wyraźnie przekładająca się na wzrost wyników sprzedaży. Reklama wraz z linkiem do strony docelowej Klienta pojawia się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania a Google pobiera niewielką opłatę tylko w przypadku, kiedy szukający w nią kliknie. Czyli de facto, kiedy potencjalny Klient wejdzie na stronę którą mu zaproponujemy.

Kampanie Adwords
Kampanie Adwords
Kampanie Adwords

Korzyści kampanii AdWords

Poniżej przedstawiamy niektóre z zalet kampanii reklamowych Google AdWords. Nie sposób ich wszystkich w tym krótkim artykule opisać.

  1. Precyzyjne kierowanie reklam.
    • Na lokalizację – idealne rozwiązanie dla firm szukających klientów lokalnie. Na przykład restauracje, kluby, przedszkola itp. Można nawet określić promień zasięgu reklamy w kilometrach.
    • Na urządzenia – wyświetlanie reklam na określone urządzenia docelowe np. tylko na smartfony z opcją”zadzwoń”.
    • Na odpowiednie dane demograficzne – kierowanie reklam na osoby o określonej płci, wieku, statusie rodzicielskim.
  2. Kontrola kosztów. Wbrew obiegowym opiniom koszt reklamy Google AdWords nie jest duży. Najważniejszą sprawą jest precyzyjny dobór słów kluczowych aby zminimalizować liczbę „nietrafionych” wyświetleń i klików. Koszt kampanii jest określany stawką budżetu dziennego, który to jest ustalany na wstępie przez Klienta. Nie ma żadnej dolnej ani górnej granicy tego budżetu. Równie dobrze można zadeklarować środki na reklamę w wysokości 5 zł dziennie jak i 500 zł. W każdej również chwili można zawiesić wyświetlanie reklam gdy np firma robi sobie kilka dni wolnego od pracy. Płatność jest pobierana wyłącznie za kliknięcie a same wyświetlenia naszej reklamy są bezpłatne.
  3. Szczegółowe raporty. Mamy dostęp do bardzo szczegółowych danych, na przykład wiemy jakiej frazy w wyszukiwarce użyła osoba, która następnie zachęcona, kliknęła i weszła na naszą stronę. Pozwala nam to nam zmianę konfiguracji słów kluczowych w opcjach dopasowania i ew. zaproponowanie nowych.
  4. Elastyczność. Treść wyświetlanych reklam, ich ilość, dobór słów kluczowych można w każdym momencie modyfikować. Np gdy zostanie podjęta taka decyzja w związku z analizą raportów.

Firmy zainteresowane uruchomieniem i obsługą kampanii zapraszamy do kontaktu. Postaramy się rozwiać Państwa wątpliwości 🙂

Formularz do wyceny kampanii

1 + 15 =